אם נתקלת בשאלה או בעיה במהלך העבודה עם התוכנה, תוכל להיעזר בקובץ העזרה המובנה של התוכנה. הקובץ נפתח בלחיצה על הכפתור "עזרה" במסכים השונים וכן מתפריט "עזרה", בפריט "עזרה".
בהמשך דף זה תוכל לקרוא תשובות לשאלות נפוצות. אם עדיין לא מצאת את התשובה לשאלה שלך, ניתן לפנות במייל ל. לתשומת לבך, תמיכה במייל ניתנת בחינם במהלך השנה הראשונה שלאחר הרכישה. החל מהשנה השניה, המעוניינים בתמיכה במייל מתבקשים לשלם 200 ש"ח + מע"מ.

שאלות ותשובות

אני רוצה לקנות את התוכנה, אבל לא יודע איך לעשות את המעבר מהפנקסים לתוכנה.  תשובה

מה מחיר התוכנה?  תשובה

מהן אפשרויות התשלום?  תשובה

קניתי את התוכנה! מה עושים עכשיו?  תשובה

התקנתי את התוכנה. איך אתם ממליצים להתחיל לעבוד איתה?  תשובה

אני מנסה לשלוח ללקוח שלי מייל באמצעות התוכנה, אבל אפשרות המייל סגורה בפני (אפורה).  תשובה

בחודש שעבר הפקתי חשבוניות מפנקס הנייר שלי, האם חובה להפיק להן קבלות נייר?  תשובה

התחלתי להוציא חשבונית, התחרטתי באמצע, אבל היא לא נמחקת.  תשובה

הוצאתי קבלה, אבל אני מקבל הודעה ש"סכום הקבלה אינו תואם לסכום החשבונית".  תשובה

אני עובדת עם לקוח אחד, אבל מתרגמת לו לכמה שפות, ובתעריפים שונים. מה עושים?  תשובה

עשיתי עבודה גדולה מאוד, ואני לא רוצה לשלם עליה מע"מ לפני שאקבל את התשלום עבורה.  תשובה

אני נוהג לפרט ללקוחות את שמות הקבצים ששלחתי להם על גבי החשבונית. איך אעשה זאת עכשיו?  תשובה

אני אוהב לעקוב אחר ההכנסות שלי במהלך החודש. האם יש אפשרות לעשות זאת באמצעות התוכנה?  תשובה

מה ההבדל בין לקוחות לבין אנשי קשר?  תשובה

אתם מספקים שירותי תמיכה?  תשובה

קבעתי עם הלקוח שלי מחיר עבור התרגום, שאינו תלוי בספירת המלים. אני לא מעוניין שהוא יראה את ספירת המלים בחשבונית. האם הדבר אפשרי?  תשובה

איך מגבים את התוכנה?  תשובה

בשימוש ראשון בתוכנה, אני מקבל הודעת שגיאה על כל שמירה ושליפה של נתונים  תשובה